PEOPLE WANT TO BE LOVED, YEAH

 
 
Tjena snyggingar, förlåt för att jag inte blogga alls har typ inte bloggat på 25h. Glömde helt bort bloggen och dessutom är det några konstigheter på Blogg.se's app, i alla fall för mig.
Men det var pga jag sovde över min barndoms kompis och det var sjukt kul, men tyvärr fick jag väldigt lite sömn, kanske 2-3h sömns, hur som helst åkte vi till Haninge Centrum, käkade bara på donken och såg ett sjukt snyggt skal på H&M, varför inte köpa det ? Det otroligt pinsamma var att jag såg min matte lärare, typ stirrade på mig, men själv försökte jag stirra åt det andra hållet usch jag hatar att se lärarna på andra platser än skolan. 
I know, i know jag skriver bara onödigt bullshit men för mig verkar det intressant, hah jag är verkligen seriös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0