LITE NYTT

 
Gick snabbt till Handen Centrum och köpte in lite saker, är totalt kär i armbandet och den silvriga nagerlacket. 
Tänkte också testa "house of night" serien, ska börja ikväll med boken och se om jag diggar den :)
Hur som helst, blev jag ganska chockade för några minuter sedan när jag loggade in på blogg.se ! För er som har bloggar ser hur de har ändrar hela skitet, jag tycket det är hemskt! Jo det ser lite mer snyggare och modernare ut, men komplicerat as fuck. Behöver verkligen den gamla tillbaks..just nu chillar jag och lyssnar på Believe alltså inte självaste skivan. Men jag beställde den på Cdon.se i Lördags och den har inte kommit än, får kalabalik av att vänta så länge, bra tålamod jag har. Fattade tyvärr aldrig att jag kunde beställa den innan den kom ut, så beställde jag den dagen skivan kom ut, bullshit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0